workshops

spreker

Visieontwikkelaar Monique Willemse van Momoko spreekt op congressen en bijeenkomsten.

Opdrachtgevers: Gastvrijheidszorg met Sterren -- Grootkeuken evenement/Food Hospitality magazine -- NS-Congres Jonge Veranderaars -- Nationale Uitgeefdag MediaFacts -- Nashuatec persconferentie (nu Ricoh) -- brunchpresentatie internationale grafische beurs DRUPA iov M-real -- Misset Senefelder -- Print Buyer -- Arjowiggins -- het Kroondebat van reclamebureau Topiq -- KLM workshop afdeling interne communicatie -- Academiedag Vereniging Keukenmanagement Gezondheidszorg regio Eindhoven (VKGE) -- Trendpresentatie 'Scientists turn into Rockstars/Packaging trends tijdens Inspire evenement Proost en Brandt/Abbey Board -- Presentatie & Workshops Leidinggevendendag Stichting Schakelring -- Trendpresentaties FrieslandCampina -- Gastcolleges Academie Artemis Prognose & Strategie.

Portfolio lezingen:

Cliëntenwensen in de Zorg (Care en/of Cure)

Over wensen van patiënten in ziekenhuizen en wensen van dementerende bewoners in woonzorgcentra/verpleeghuizen.

Verpakkingstrends volgens Momoko

'Scientists turn into Rockstars'

Toekomstscenario's in Voeding & Ondervoeding in 2020

Over oer-eten, de invloed van nanotechnologie en het derde scenario: Hap, Snoep, Weg.

Momoko's Gast Blije 7

In dit manifest voor gastvrijheid stelt Monique Willemse dat je via zeven punten kunt bewerkstelligen dat patiënten in het ziekenhuis zich prettiger voelen:

  1. Vrijheid van de Gast
  2. Aandacht voor het Ik
  3. Stemmingsverbeteraars (zonder medicijnen)
  4. Verblijfsverzachters
  5. Prettige sensorische ervaringen
  6. Helende omgeving
  7. Smakelijk, gezond, vers & gevarieerd eten

Masterclass visieontwikkeling in de zorg

Deze lezing biedt inzicht in wat visieontwikkeling is en hoe uw organisatie boven haar eigen creativiteit kan uitstijgen. U gaat naar huis met direct toepasbare tips voor het ontwikkelen van onderscheidend vermogen voor uw instelling.

Toekomst van smaak in de zorg

De smaak van patiënten is niet langer alleen een kwestie van proeven en ruiken. Hun toenemende behoefte aan zelfbeschikking zal de hele maaltijdbeleving beïnvloeden, en dat vraagt om een andere inrichting van het culinaire proces van instellingen.

Kleurtrends in papier

De ogen en de oren van de westerse consument raken verstopt door 'visual noise' en 'choice pollution'. Welk onderscheidend vermogen biedt kleur? Welke kleurtrends kan de papierindustrie verwachten? Ervaring in het ontwikkelen van nieuwe papiersoorten en het creëren van kleurlijnen voor de mondiale papierindustrie vormt de basis voor deze presentatie over kleurtrends.

Trends in Magazines

Wat is een blad eigenlijk? Welke bladen worden er gemaakt en met welke intentie? Welke ontwerpelementen bepalen de identiteit van een magazine? Welke trends en bedreigingen zijn er? Welke mogelijkheden zijn er om uw concurrentiepositie per titel te versterken? Met toekomstverwachtingen en conclusie. (zowel in het Engels als in het Nederlands beschikbaar)

De Evolutie van de tint Wit

Gek genoeg kun je de tijdgeest weerspiegeld zien in de meest populaire tint wit in papier. Een overzicht van de verschillende stromingen en hun reflectie in tintkeuze van de afgelopen decennia ter bewustwording en verwachte toekomsttrends.

De emotionele waarde van papier/De wereld van de zintuiglijke dialoog

Over het bewuste en onbewuste effect op de zintuigen van de gebruikers. Het onderscheidend vermogen van papier: 'tactiliteit' en hoe het in te zetten.

Nieuwe rituelen voor crematies

De wensen van nabestaanden en van de mensen die gaan overlijden geven een inspirerende kijk op hoe de uitvaartsector beter kan afstemmen op haar cliënten. Ook sterke ideeën en nieuwe concepten voor rituelen rondom crematies komen aan bod.

naar TrendExpedition.com monique willemse opdrachten publieke sector bedrijfsleven trendinterpretatie TrendExpedition.com spreker publicaties klanten over Momoko portfolio contact/route naar publicaties